Friday 10 November 2017

Forex Trading 20 Pips En Dag Strategi


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategi, Forex Scalping. Forex Strategy 20 poeng på en dag kan alltid tjene 20 pips om dagen, det kan virkelig gjøre det mulig for deg å lære å tjene på Forex hver dag i arbeidsuke. Denne forexstrategien fungerte for år, så jeg tror ikke at hun har en tendens til å slutte å jobbe i nær fremtid, men alt er mulig. Således handler Algortm-forexstrategien 20 poeng på dagen. 1 Tidsarbeid på forexstrategien først etter 11 00 GMT.2 Før du begynner å handle du vil se kalenderen forex nyheter og se om det er noen viktige nyheter planlagt for denne dagen.3 Hvis utgangen av viktige hendelser fortsatt er at åpen handel er først etter denne nyheten.4 Hvis ingen viktige nyheter ikke er, da handelen skal være til 12 30 GMT.5 For å gjøre dette, sett diagrammets glidende gjennomsnittlig SMA med periode 20 og forexindikator Momentum 5 disse forexindikatorene er standardindikatorer for MT4.6 Tidsintervall 30 min M30, valutaparet noen, men bedre GBPUSD, USDCAD, eller noen vysokovo latilnaya.7 Åpne en avtale for å kjøpe hvis lyset lukkes og forblir over 20 SMA, og Momentum er over gjennomsnittet. Hvis prisen steg og holdt seg under det glidende gjennomsnittet på 20 SMA, og Momentum er under gjennomsnittet en avtale på åpent salg .8 Sett Teyk-profit minst 20 pips, men jeg vil absolutt anbefale å bruke et tilbakestilt stopp på en tur eller en standardterminal for omorganisering av bestillingen når du når 10-15 poeng på null og deretter ta ut 30-50 av transaksjonen med overskudd -20- 30 poeng, mens de resterende 70-50 treylinguete mens fortjeneste kan nå garazdo mer enn 20 poeng.9 Stopp-tap er det samme du kan sette 20 pips satt umiddelbart ved åpningen av handelstransaksjoner eller du kan sette for Flytte gjennomsnitt eller høy eller lav siste lys, som krysset flyttingen SMA 20.10 Vær mistenksom dersom prisen etter åpningen av en handelsavtale 20 SMA krysser og lukker den, må du umiddelbart lukke fusjonen. Denne forexstrategien kan brukes til noe annet tidsintervall hvis i løpet av tr Det er nok volatilitet på valutamarkedet. Jeg må denne strategien, forex valgte amerikansk økt, da navnet på det nesten alltid ser en sterk bevegelse i markedet, men på forespørsel kan den brukes godt og på den europeiske økten. Hvor mange pips skal vi målrette per dag. Targeting X antall pips per dag er urealistisk. Vi bør i stedet fokusere på flittig å følge vår strategy. Trading med en kant som bruker begrenset innflytelse, bør gi en fortjeneste over tid. Om en gang i uken mottar jeg en e-post fra en fremstående Forex-forhandler som forteller meg at en del av deres handelsplan er å samle en konsekvent 10-20 pips om dagen fra markedet. Eller de kan bare spørre meg om å få en strategi som bare gjør 10-20 pips om dagen. Det er en tydelig problem i å tenke på handel på denne måten Ikke at det er dårlig å sette mål, men det er dårlig å sette urealistiske mål som dette. Problemet med å sette et mål på X mengder pips per dag er at markedet endres hver dag og ingen strategi vil være det ulempe istent Vi må akseptere det faktum at vi vil miste handler og miste dager, selv å miste uker og måneder. Derfor forsøker vi å oppnå denne typen daglige mål å sette oss opp for feil før vi selv legger vår første handel. Et annet problem denne typen mål produserer er at det oppfordrer handel mer i tider når vår strategi ikke er effektiv og mindre i tider når vår strategi er mer effektiv. Tenk på det. Hvis vi legger et par raske handler om morgenen og treffer vårt pipmål, kan vi gå glipp av Ytterligere lønnsomme handler som kan skje under ideelle markedsforhold Vi begrenser hva vår strategi kan tjene når den fungerer bra. Hvis våre første handler mister handel, må vi da legge mer handel for å grave oss ut av et hull før slår vårt overskuddsmål for dagen Problemet er at hvis markedsforholdene ikke stemmer for vår strategi, er vi nødt til å fortsette å handle og plassere flere handler som kan føre til større tap. fokuserer på å tjene et bestemt antall pips per dag, må vi fokusere på hva vi kan kontrollere og hva som er viktigst. Fokusering på hva som er viktig. Så hva kan vi kontrollere Vi kan kontrollere våre handlinger, noe som betyr at vi kan følge vår strategi perfekt, uten følelser eller tøven Når vi har utviklet en vinnende strategi, er det siste trinnet å gjennomføre strategien selv. Vi må holde fast i vår plan ved ikke å bli overbevist når vi vinner og ikke sjener unna å sette neste handel når vi er taper Hvis vi tror at vi har en handelskant, betyr det ikke å vinne eller miste hver enkelt handel, det er prosessen som betyr noe. Pengestyring er også inkludert i det. Vi ønsker å unngå hevnhandel, eller justere vår handelsstørrelse i et forsøk på å hente tap Vi ønsker også å unngå å øke vår handelsstørrelse bare fordi vi har hatt en god løp og føler oss tryggere. Det er grunnen til at vi har bestemt oss for å handle med den handelsstørrelsen vi handler til å begynne med, så hold deg til det th Den beste delen av handel med en kant er at over tid bør vi regne med å være lønnsomt. Ta tiden med kurset. Etter at vi følger vår strategi flittig, og er sikre på at vi har en kant, er den endelige ingrediensen tid. Markeder er ikke konsekvente og det vil heller ikke være dine daglige resultater. Vi trenger tid til at oddsene skal spille ut i vår favør. Det betyr ikke å dumpe en strategi bare fordi det hadde en tapende uke måned. Hver handelsmann vil miste streker Det er ikke feilen til handleren eller strategien, men en del av arbeidet på dette feltet Igjen, det eneste vi kan kontrollere er den faktiske gjennomføringen av vår handelsplan Tid og markedet vil gjøre resten. Pips vs Profitable Trading. Gå etter et visst antall pips per dag virker som en god plan når vi først starter Forex trading, men det er et uoppnåelig mål. Markedet er ikke konsekvent nok til å trekke ut konsekvent fortjeneste dag inn og ut. Det vi trenger er mål for ting vi kan kontrollere, som å følge vår strategi og exec utgjøre det feilfritt Hvis du er interessert i å lære å handle dette markedet, starter du med en risikofri demo-konto som har sanntidsprisdata .--- Skrevet av Rob Pasche. Interessert i vår analytiker s beste visninger på store markeder Sjekk ut våre gratis handelsveiledninger her. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Trafikkstrategi 20 Pips a Day. Hvis du er interessert i en enkel og effektiv handelsstrategi som vil hjelpe deg til å tjene konsistent fortjeneste hver dag, da 20 pips om dagen er den du leter etter. Denne enkle scalpingstrategien for nybegynnere er mer enn 10 år gammel og har vist seg effektiv, slik at forhandlerne kan tjene 100 pips per uke eller 400 pips per måned. Så langt som 20 pips om dagen er en scalping-strategi, må vi være sikre på at ingen viktige nyheter kommer til å bli utgitt etter at vi åpner en handel og går inn i markedet. Det er veldig viktig for en Forex-aktør å alltid sjekke den økonomiske kalenderen i begynnelsen o f hver handelsdag. Valutapar Alle, men bedre høy volatilitetspar, som GBP USD og USD CAD. Indikator 20 SMA, Momentum indikator 5. Det anbefales at du velger en 30-minutters tidsramme i terminalen og stiller standard 20 SMA enkel bevegelse gjennomsnittlig og Momentum indikator 5 Valget av valutapar avhenger av dine preferanser, men det er bedre å bruke denne strategien for høyvolatilitetspar, som GBP USD og USD CAD. Husk at alle handler må åpnes først etter de viktige pressemeldingene Hvis ingen signifikante nyheter skal utgives i løpet av en dag, åpne handler ikke tidligere enn 12 30 GMT på grunn av høy volatilitet i handel under amerikansk økt. Bestill bestilling Åpne en kjøpsbeslutning dersom dagens lys stengt over 20 SMA og Momentum Oscillator ligger over nivået på 100 gjennomsnittlig nivå Her er et eksempel. Sell rekkefølge Åpne en salgsordre hvis dagens lys stengt under 20 SMA og Momentum Oscillator ligger under nivået på 100 gjennomsnittlig nivå Her er et eksempel. Du kan plassere en Tjenestegodtgjørelse på 20 pips når overskuddsføring Noen handelsmenn anbefaler å plassere et bremsestopp som begynner fra 1 pip. En annen måte er å legge bestillingen til null når prisen er 10 pips unna. Det er 3 måter å plassere Stop-loss.1 På avstanden på 20 pips.2 Under 20 SMA for lange stillinger og over - for korte ones.3 På høye for lange stillinger eller lave for korte stillinger av det siste lyset som krysset 20 SMA. Hvis du har åpnet en handel, etter at du har åpnet en handel reversert, krysset SMA i motsatt retning og stearinlyset stengt der, bør handelen umiddelbart stenges. Du kan også bruke 20 poeng per dag scalping-strategi for lengre tidsrammer hvis markedet er svært volatilt. Strategien er veldig enkel i bruk . Innskriftsbetingelsene er klare. Strategien er veldig pålitelig og har høy grad av vinnende ordrer. Risk Disclaimer vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap som oppstår under handel. Alle handelsmenn er fullt ansvarlige for sine handlinger og deres resultater av handel med systemer som er lagt ut pådenne nettsiden Du forstår at det er en stor grad av risiko involvert i handel på markedene. Ikke handle med midler du ikke har råd til å miste. Handel kan ikke være egnet for alle. Diagrammer og alle artikler publisert på, er kun gitt til informasjons - og utdanningsformål .20 pips om dagen er alt du trenger. Se hva jeg mener. En av de mest verdifulle ting som en online forex trading kurs kan vise deg er hvor verdifull 20 pips per dag er.1 standard mye på 20 pips dag 200 dag 50k år 2 standard mye 20 pips dag 400 dag 100k år 3 standard masse 20 pips dag 600 dag 150k år 5 standard masse 20 pips dag 1000 dag 250k år 10 standard masse 20 pips dag 2000 dag 500k år. Hvis du var å adlyde 2 risikostyring, så du kan multiplisere kontoen din omtrent 5 ganger i året ved 4 risikostyring, du kan multiplisere kontoen din omtrent 10 ganger år. For å demonstrere. Hvis du har en 10k handelskonto og du handler med en 2-risiko, kan du risikere 200 per handel 2 av 10k 200 som betyr at du kan handel 1 mye med 20 pipstopp og 20 pip mål 1 1 risikobelønning, minst akseptabelt Hvis du kan lage 20 pips dag på avg med det 1 mye vil du gjøre 200 dag 1000 wk 50k år. Så, du har nettopp laget et 50k år Inntekt med bare en 10k-konto risikerer bare 2 De fleste handelsfolk ikke setter pris på den innflytelsen vi får, og risikerer alt for mye, bare blåser sine kontoer før de vet hva som gikk galt. På et mindre konservativt 4 risikostyringsnivå kan du risikere 400 per 10k Ved å bruke samme 20 pip-modell, ville vi bytte 2 partier med 20 pipstopp og mål 20 pips dag ville nå være 400 dag 2000 uke 100k år. Så ble en 100k inntekt oppnådd med en 10k konto, med samme 20 pips dagstrategi. Det som er viktig er at vi aldri trenger å prøve mer pipsdag, det er for vanskelig og nybegynnere forex-handelsfolk har det vanskelig å forstå dette. Det er mer fordelaktig å være konsekvent på et lite antall daglige pips og deretter øke gradvis størrelsesstørrelsen som Din konto grows. btw, dette er ikke sammensatt, dette er takin Gjen fortjenesten din ut hver uke Hvis du skulle forlate pengene i kontoen din og øke størrelsesstørrelsen din i henhold til kontosaldoen, ville du se astronomiske gevinster. Money Management er everything. Last redigert av barjon 25. juli 2010 klokka 18 08:00 Årsak fjernet legg til link. Originally Postet av shakespeare515.One av de mest verdifulle tingene som en online forex trading kurs kan vise deg er hvor verdifull 20 pips en dag er. 1 standard mye på 20 pips dag 200 dag 50k år 2 standard masse 20 pips dag 400 dag 100k år 3 standard masse 20 pips dag 600 dag 150k år 5 standard masse 20 pips dag 1000 dag 250k år 10 standard masse 20 pips dag 2000 dag 500k år. Hvis du var å adhere to 2 risikostyring, kan du multiplisere kontoen din ca 5 ganger i året på 4 risikostyring. Du kan multiplisere kontoen din omtrent 10 ganger år. For å demonstrere. Hvis du har en 10k handelskonto, og du handler på en 2 risiko, så kan du risikere 200 per handel 2 på 10k 200 som betyr at du kan handle 1 mye med 20 pipstopp og 20 pip mål 1 1 risikobesvar, minst akseptabelt Hvis du kan lage 20 pips dag på avg med den 1 mye du vil gjøre 200 dag 1000 wk 50k år. Så, du bare laget et 50k år Inntekt med bare en 10k-konto risikerer bare 2 De fleste handelsfolk ikke setter pris på den innflytelsen vi får, og risikerer alt for mye, bare blåser sine kontoer før de vet hva som gikk galt. På et mindre konservativt 4 risikostyringsnivå kan du risikere 400 per 10k Ved å bruke samme 20 pip-modell, ville vi bytte 2 partier med 20 pipstopp og mål 20 pips dag ville nå være 400 dag 2000 uke 100k år. Så ble en 100k inntekt oppnådd med en 10k konto, med samme 20 pips dagstrategi. Det som er viktig er at vi aldri trenger å prøve mer pipsdag, det er for vanskelig og nybegynnere forex-handelsfolk har det vanskelig å forstå dette. Det er mer fordelaktig å være konsekvent på et lite antall daglige pips og deretter øke gradvis størrelsesstørrelsen som Din konto grows. btw, dette kompenserer IKKE, dette tar fortjenesten din ut hver uke. Hvis du skulle forlate pengene i kontoen din og øke størrelsen din i henhold til kontosaldoen, så ser du astronomiske gevinster. Jeg inviterer deg til å se min tråd Ingen gimmicks Ingenting å selge Ingen ulterior motiver Bare enestående prognoser. Startet juni 2010. Re 20 pips om dagen er alt du trenger Se hva jeg mener. La meg gi en ironisk vri som nesten ingen anser først enig i at strenge MM-prinsipper er viktige. Med total overholdelse av det, la meg gi et eksempel på noe som er oversett. Som handelsfolk går vi alle gjennom tørre tider. La oss si at noen mister 20 av kontoen. De trenger å få 25 for å komme tilbake til hvor de var opprinnelig Enkelt matte - Du starter på 10, deretter slippe til 8 - det er 20 tap Etterpå kommer gevinstene dine tilbake til 10, noe som vil være 25 av 8 Bare for det eksempelet må du vinne 25-20 , bare for å bryte selv, som er 56 av tiden Min forkastelse er ikke ment som obstinans, men hvis du vinner 50 av tiden, så mister du virkelig. Hvis du vinner 60 av tiden, vinner du, men knapt Det er fortsatt bra, fordi det fortsatt setter den næringsdrivende i øvre echelons av alle handelsmenn, bec bruk 90 av alle kontoer i konkurs. Originally Posted by lbranjord. Yeah, jeg tror det er mulig å gjennomsnittlig 20 pips om dagen eller mer, men det er ikke sunt å sette en gullstandard for dagen. Uansett har du vist kraften av MM Hvilket skal være det første folk lærer Kartlegger er diagrammer Når du er dyktig vil du sannsynligvis oppnå 50-60 nøyaktighet og uten Money Management, hvorfor bry deg. Jeg inviterer deg til å se min tråd Ingen gimmicks Ingenting å selge Ingen ulterior motiver Bare utrolige prognoser. Re 20 pips om dagen er alt du trenger. Se hva jeg mener. En ting jeg glemte å nevne, men jeg er helhjertet enig med deg om ikke sette en gullstandard Mine mål er å få bedre mental og følelsesmessig styrke, så jeg kan være i et riktig handelshensyn. Jeg føler også at jeg alltid kan forbedre og forbedre min metodikk, selv om den er helt uavhengig av noen perifere inngrep. Hvis jeg gjør det ting, da har pips alltid vært der jeg kan fortelle deg at gjennomsnittet for meg er større enn 20 pips per dag, men det spiller ingen rolle. Hvis jeg gjorde 20 pips per uke, ville jeg fortsatt betrakte meg selv som en suksess. Originally Posted by 4xpipcounter. Let meg gi en ironisk vri som nesten ingen anser Først er vi enige om at strenge MM-prinsipper er viktige. Med total overholdelse av det, la meg gi et eksempel på noe som er oversett. Som handelsfolk går vi alle gjennom tørre tider. La oss si noen l Oses 20 av kontoen De trenger å få 25 for å komme tilbake til hvor de var opprinnelig. Enkel matematikk - Du starter på 10, deretter slippe til 8 - det er 20 tap Etterpå øker gevinsten deg tilbake til 10, noe som ville være 25 av 8 Bare for det eksempelet må du vinne 25-20, bare for å bryte med, som er 56 av tiden. Min forkastelse er ikke ment som obstinans, men hvis du vinner 50 av tiden, så mister du virkelig If du vinner 60 av tiden, du vinner, men knapt det er fortsatt bra, fordi det fortsatt setter den næringsdrivende i øvre echelons av alle handelsmenn, fordi 90 av alle kontoer konkurs. Jeg inviterer deg til å se min tråd Ingen gimmicks Ingenting å selge Ingen ulterior motiver Bare utrolige prognoser. Originally Posted by 4xpipcounter. Let meg gi en ironisk vri som nesten ingen anser Først er vi enige om at strenge MM-prinsipper er viktige Med total tilslutning til det, la meg gi et eksempel på noe som er oversett. Som handelsfolk går vi alle gjennom tørre tider. La oss si at noen mister 20 av kontoen. De trenger å få 25 til å komme tilbake til hvor de opprinnelig var. Enkel matte - Du starter kl 10, Derefter slippe til 8 - det er 20 tap Etterpå kommer gevinstene dine tilbake til 10, noe som vil være 25 av 8 Bare for det eksempelet må du vinne 25-20, bare for å bryte selv, som er 56 av tiden Min avvisning er ikke ment som obstinans, men hvis du vinner 50 av tiden, så mister du virkelig. Hvis du vinner 60 av tiden, vinner du, men knapt Det er fortsatt bra, fordi det fortsatt setter den handleren i øvre ekkoloner av alle handelsmenn, fordi 90 av alle kontoer bankrup t. Right jeg antar jeg antok som det aldri er en god ting å gjøre at gevinsten ville være større enn tapene. Hvis de er jevn, si 20 pip stopp, 20 pip mål, så er jeg enig med deg 100.Originally Postet av 4xpipcounter. One ting jeg glemte å nevne, men jeg er helhjertet enig med deg om ikke å sette en gullstandard. Målet mitt er å få bedre mental og følelsesmessig styrke, så jeg kan være med et riktig handelshodet. Jeg føler også at jeg alltid kan forbedre og avgrense metoden min, selv om den er helt uavhengig av en hvilken som helst perifer intervensjon. Hvis jeg gjør det, så har pips alltid vært der. Jeg kan fortelle deg at gjennomsnittet for meg er større enn 20 pips per dag, men det spiller ingen rolle Hvis jeg lagde 20 pips per uke, vil jeg fortsatt betrakte meg selv. Jeg har gjennomsnittet ut mine popper fordi Oanda baserer kontohistorikken din på pris, hva en bummer fordi jeg vil vite at jeg vet at jeg vanligvis handler på om 45-60 streikfrekvens, med større vinnere. Det føles godt å tape, wh men du kommer til det punktet at det ikke gjør deg til å gjette deg selv. Det er som å ta en svak punch, da du vet at du er i ferd med å slå den dumme ut. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og å gi deg relevant reklame. Hvis du fortsett å surfe på nettstedet, du godtar bruken av informasjonskapsler på dette nettstedet Se vår brukeravtale og personvernpolicy. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler på denne nettsiden Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Forklar alle dine favorittemner i SlideShare-appen. Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv offline. Fortsett til det mobile nettstedet. Dobbeltklikk for å zoome ut. Gratis Forex Scalping Strategy 20 Pips per Day. Share this SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.

No comments:

Post a Comment