Monday 20 November 2017

Forex Portefølje Trader


Forex roboter portefølje. Kjære venner, dette kommer til å være et annet langt innlegg, vær så snill å bære med meg fordi det inneholder alle detaljene i en spennende utfordring langsiktig forex lønnsomhet. Jeg snakker ikke om store hurtige fortjenester etterfulgt av raske droppings, jeg snakker om konsekvent og realistisk månedlig inntjening Dette innlegget representerer min måte å tenke på og min faktiske modell for forex trading. Dette kan endres i fremtiden, men for nå holder jeg meg til det. Og siden jeg ikke liker tomme ord, vil jeg vise deg en av mine live kontoer som denne porteføljen kjører En ting jeg ikke prøver å selge deg noe eller overbevise deg om noe, så vær så takknemlig for de skruppelløse selgerne som ikke kan sikkerhetskopiere sine krav om å bli milliardærer hvis det er slik ting er, hvorfor selger de deg de 299 webminars kursene guider EAs uten å vise deg en live konto i stedet Selvfølgelig snakker jeg ikke om de få ærlige leverandørene, du vet hvem de er. Min tilnærming Min nåværende tilnærming kan være oppsummert i noen få ord De er ikke mine ord, de tilhører en russisk handelsmann. Systemet er egentlig en refleksjon av utverdenen. Det harmonisk utviklende liv dikterer dets lover. Når barn har observert, har vi alle observert følgende scene maur holde et strå fra forskjellige sider og trekker den inn i en myrhøi. Hver myr drar halmen sin egen vei. Ikke desto mindre blir det straffet i motsatsens retning. Hvordan oversettes dette i faktisk handel Jeg skal bruke forskjellige strategier i en enkeltportefølje trend følger, pullback, swing, scalper, volatilitet breakout Alle disse er lønnsomme på backtest i lang tid, deres drawdown perioder er ikke korrelert derfor strategier er forskjellige, men fortjeneste er oppsummert Jeg m bruker en forex robot for hver strategy. My regler at alle forex roboter fra min portefølje må adlyde.1 Oppføringer er tatt i begynnelsen av en ny bar only.2 Stopp tap og ta fortjeneste sendes til megler server for beskyttelse i tilfelle avkoblinger.3 Inn - og utgangsregler må være så enkle som mulig En ekstra regel ett skritt mot kurvepassing, og det vil jeg ikke ha. Det gjøres penger i fremtiden, ikke på backtest.4 Jeg har mine strenge optimaliseringsregler og alle robotene mine må adlyde dem. Min optimaliseringsregler. Bare optimalisere roboten fra 2000 til 2013, og velge de beste resultatene fungerer ikke riktig. Her er mine metoder for optimalisering. 1 Først må roboten overleve uten optimalisering. Jeg kodes bare inn - og utgangsreglene og trykk Start-knappen i MT4 backtester Hvis strategien er gyldig, så skal den overleve, vær oppmerksom på at jeg snakker om overlevelse, ikke fortjeneste, men det må overleve Hvis det ikke, slipper jeg meg tid på det.2 Til en viss grad , hver EA er kurvmontert, en regel er en form for kurvepassing når vi snakker om ikke-deterministiske systemer, vennligst les resten av artiklene mine for å få tak i konseptet. Men penger er laget i fremtiden, ikke tidligere , så nåværende må justeres og forberede seg d for å møte fremtiden, ikke fortiden Derfor optimaliserer jeg forexroboten fra 2007 til 2013 og test deretter de resulterende parametrene mot den siste perioden 2000-2007 Hvis nedtjeningen forblir nesten den samme, fortjener overskuddet nesten og antall handler er stor nok til den valgte tidsrammen, så parametrene er gyldige og skal skrives ned for videre bruk.3 Forexroboten må overleve og være lønnsom på et korrelert par uten noen form for optimalisering for testparet, jeg bruker bare det beste utvalgte parametere for hovedparet For eksempel har de beste resultatparametrene som følge av backtesting av forex-roboten på EURUSD, vært lønnsomt på USDCHF også.4 Følgende kriterier skal oppfylles. Total fortjeneste i pips Antall år for å sikkerhetskopiere maksimal historisk drawdown i pips 1.Den siste utvalgskriteriet. Dette bør gi oss en anelse om hvordan forex roboten oppfører seg under ekte live trading forhold. Vær oppmerksom på at denne formelen er laget av meg, det er s mine personlige kriterier, ikke bli overrasket hvis du ikke finner det noe annet sted. Real Profit Ratio RPR WFER Total fortjeneste i pips antall år for å teste MCWCS. WFER Walk Forward Efficiency Ratio. MCWCS Monte Carlo Verste Case Scenario MC analyse utføres med å ha De best valgte parametrene som utgangspunkt. Hvis RPR 0 5 skal EA kastes Hvis RPR 0 5 OG RPR 0 6 beskjeden ytelse hvis RPR 0 6 OG RPR 0 8 god ytelse hvis RPR 0 8 er en utmerket EA. Forex roboter fra min portefølje og deres karakteristika. Alle backtests ble utført med spredning 2, startbalanse på 10.000, fast masse 0 1, Alpari UK ingen hulldata Period 2000-2013.1 Trendfølger, EURUSD, M30 Total fortjeneste i pips 21,397 Maksimal drawdown i pips 978 RPR 0 7.2 Pullback, EURUSD, M30 Total fortjeneste i pips 17,780 Maksimal drawdown i pips 700 RPR 0 8.3 Pullback, USDCHF, M30 Total fortjeneste i pips 16,127 Maksimal drawdown i pips 750 RPR 0 65.4 Scalper, EURUSD, M30 Total fortjeneste i pips 5,367 Maksimal drawdown i pips 260 RPR 0 9.5 Swing Forex Cleaner, EURUSD, M30 Total fortjeneste i pips 12.878 Maksimal drawdown i pips 1000 RPR 0 5 oops.6 Countertrend, EURUSD, H4 Totalt fortjeneste i pips 15,387 Maksimal drawdown i pips 800 RPR 0 55.7 Volatilitet breakout Forex Fancy Bot reoptimized, EURUSD, M15 Total fortjeneste i pips 13.000 Maksimal drawdown i pips 600 RPR 0 6. Robotene merket med rødt er offentlige tilgjengelige kommersielle EAs, resten er min private EA. Her er hvordan porteføljen min ser ut. Forex Robots Portfolio. Portefølje månedlig fortjeneste. Overordnet porteføljeopptjening Total fortjeneste i pips.107.000 Maksimal historisk nedtelling i pips.1800 Maks antall dager uten fortjeneste drawdown lengde 111,8,200 pips per år i gjennomsnitt for maksimal historisk drawdown av 1800 pips. Det verste fallet vi aldri bør forvente er halvparten av gjennomsnittlig fortjeneste og doblet maksimal historisk drawdown. MCWCS 1800 2 Selv i verste fall bør vi fortsatt ha et positivt profittforhold 8 200 2 1800 2 4100 3600 1 13.Dette betyr Jeg burde forberede meg til å lide uten et blikk av øye, en trekning på 3.600 pips og en drawdown lengde på 4 måneder i verste fall jeg m trading 500 med 0 01 mange, så maksimal drawdown jeg kan eksperimentere er 360 pips 360 Men belønningen er svært tiltalende.8000 pips per år 800 for en maksimal nedtelling på 1800 pips 180. I den neste artikkelen vil jeg gi detaljer om strategiene jeg bruker og om min private EAs Forex Cleaner og FFB Forex Fancy Bot vant t mye diskutert, de var offentlig tilgjengelige kommersielle EAs Forex Fancy Bot vil bli oppdatert i slutten av denne måneden, og alle medlemmer vil motta en e-postmelding. Og husk, ikke invester deg i hva du ikke har råd til å tape, og ikke hold eggene dine på samme kurv Jeg har en stor følelse Det er mange live-kontoer spredt over flere meglere. Og jeg kan ikke investere det jeg ikke har råd til å miste. Jeg legger til 500 på kontoen min hver måned. For denne kontoen kan jeg bare tape 360, så jeg er veldig avslappet. Jeg håper for din skyld at du fikk poenget Det er ingen garantert fortjeneste i forex, forex er en kunst, ikke en vitenskap, ellers ville alle ha vært milliardærer nå. Hvis du vil motta nyheter fra meg i sanntid bare Like my facebook page. Zamolxis Tradind System. Forex Porteføljens fortjeneste øker med forskjeller mellom ledere. Etter å ha presentert forex investeringsporteføljen i forrige uke, er jeg glad for å rapportere fortjenesten steg. Etter at 143 handler har blitt henrettet, er det interessant å se at den mest risikable handelsmannen leder lederen. Bør disse handelsledere fortsetter eller bør endringer gjøres. Lorenzo Farro, handelsmannen som har det høyeste risikonivået ut av utvalgte handelsledere på Currensee, har allerede gjort en fortjeneste på mindre enn to uker. Det andre stedet holdes av Jacek Florysiak, en funda psykisk handler Alt i alt økte fortjenesten fra forrige ukes rapport. Du kan se flere detaljer i grafen ovenfor. Spørsmålet er at mer midler skal tildeles den beste utøveren. Begrunnelsen er at denne vellykkede forhandleren vil fortsette å overgå, og derfor investere i ham vil gi mer fortjeneste Den samme logikken kan søkes for den minst vellykkede handelsmannen som gir midler fra ham, vil også øke fortjenesten. På den annen side tar den ledende aktøren relativt store risikoer 89 6 i risikovitenskapen Så han kan raskt miste som han raskt vant I tillegg kan du se på handelsledere noe på samme måte som å se på momentum i valutaer de kan være i en overkjøpt eller oversolgt situasjon. Så, kanskje, bør jeg betale ut på den vellykkede handelsmannen og flytte midlene andre steder. For øyeblikket holder jeg den samme porteføljen, delt med 4 forhandlere, alle med en annen tilnærming. Hva tror du Her er listen over handelsledere er det noen som bør motta oppmerksomhet ion og midler. Jeg vil holde deg oppdatert med ytelsen, endringene i handelsledere og andre relevante opplysninger om forex investeringsporteføljen på ukentlig basis. Fullstendig offentliggjøring jeg er tilknyttet Currensee. Om forfatteren. John Elam Grunnlegger, forfatter og redaktør Jeg har vært i Forex trading i over 5 år, og jeg deler erfaringen som jeg har og kunnskapen jeg har akkumulert. Etter å ha tatt et kort kurs om forex. Som mange forexhandlere, har jeg tjent den betydelige andelen av min kunnskap på den harde måten Makroøkonomi, virkningen av nyheter på evigvarende valutamarkeder og handelspsykologi har alltid fascinert meg. Før jeg startet Forex Crunch, har jeg jobbet som programmerer i ulike høyteknologiske selskaper, jeg har en B Sc i datalogi fra Ben Gurion University Gitt denne bakgrunnen, har forex-programvare en relativt større andel i innleggene Yohay s Google Profile. Related Posts. We gir lønnsom, enkel å bruke lavspenningsposter du Ca N handel i mindre enn 10 minutter per dag. Forex Investing Live Signals. Forex slutten av Day Signals. Set Glem Forex Signals. Are Forex Investere Live Signals riktig for deg. NYTT FOR 2017.Forex Target Signals både aggressive og konservative versjoner. Forex Aggressive Target Signals. Forex konservative Target Signals. Full Forex Business Plan. EURUSD, GBPUSD, EURGBP, USDJPY og USDCHF. Entry, Stop Loss, Take Profit Trade Management Instructions. Risk Å belønne ALDRI Sikt For Over 1 1.Signaler oppdatert innen kl. 30.00 Søndag-Torsdag NY Time. Info åpnes i separat tab. Will vi nå vårt mål om å fordoble våre kontoer i 2017 Se for dere selv. Ny for 2017 Vårt dristigste og potensielt mest lønnsomt prosjekt til dags dato. Tilgjengelighet Abonnenter får full tilgang umiddelbart etter å ha blitt med i tjenesten. Utmerket læringsmulighet I stedet for å se på casestudier eller resultatrapporter om hva som skjedde i det siste, kom inn i første etasje og følg med i sanntid. Se alt utfolde før øynnsveksten, konsolideringen og nedturen på veien til 100 fortjenester og utover. Strategisk planlagt suksess Vår handelsplan fokuserer på positiv risiko for å belønne forhold Vi bare ta handler med potensialet til å tjene mer noen ganger mye mer enn vi risikerer å tillate oss å være lønnsomme selv med en lav 50 vinnersats. Advanced Money Management basert på Forex Money That Matters Course Vår strategi for pengestyring tillater oss å fordoble våre penger per valutapar i er så lite som 3 vinnende handler. Se nøyaktig hva vi gjør i sanntid. På samme måte som alle våre signaler, kan du følge med på så lite som 10 minutter om dagen. Alle instruksjoner blir gjort kl. 30.00 New York time. Planlegg de fleste Forex-forhandlere Hopp over dette trinnet helt på egen risiko Se vår eksakte forretningsplan og bruk den til å formulere din egen plan. Behandle Forex som en bedrift er et viktig skritt for suksess. Eksakte handelsdetaljer Du får den nøyaktige oppføringen, stoppet og Ta fortjeneste av alle handler vi tar Plus, du vil se når du skal flytte stoppet ditt eller manuelt Lukk handelen alle samtidig hver handelsdag. Gratis Gratis Forex Training. We har abonnenter fra hele verden med forskjellige ex perience nivåer Derfor gir vi gratis Forex Training for å sikre at hver abonnent har den informasjonen, kunnskapen og ferdighetene som trengs for å duplisere vår suksess. Forex Investing Live er mye mer enn bare lønnsomme Forex signaler. Forex Signals Success Course. Tilgjengelig immediately. Avoid Deadly Sins grunnet dårlig signaler tjenestestruktur. Også døde synder på grunn av nybegynnere trading feil. Hvorfor Forex Investing Live ytelse kan dupliseres. Hvordan forberede seg til å bruke signaler tjenesten riktig. Hvordan får du mest mulig ut av prøveperioden. Kurs åpnes i separate tab. Forex Best Practices Course. Available Umiddelbart Løpende Project. Strategically planlegger din suksess. Building en solid trading infrastructure. Brushing opp på grunnleggende trading skills. Creating og stikker til en trading schedule. Business plan utvikling record keeping. Course åpner i separate tab. Forex Money That Matters Course. Available immediately. Make meningsfylte penger selv med små accounts. Safely vokse din konto bli innenfor din li mitats. Case Study viser hvordan du lager 3 timer mer fortjeneste. Start rett med Training Wheels Protocol. How å skala opp din fortjeneste med Portfolio Franchising. Course åpner i separate tab. Forex SOS Kurs U-Boat FX Strategy. Available immediately. Learn De vanlige faktorene holder de fleste handlerne tilbake. Les 8 farlige PITFALLS som står i veien. Les 8 kraftige LIFELINES for å fremskynde suksess. Få FULL U-Boat FX Strategy. Bli en uavhengig Forex trader. Kurset åpnes i separat tab. Hvorfor du bør handle Forex Investing Live Signals. Ta en gratis 14-dagers prøveversjon Få alle signaler. FRE i 14 dager deretter 49 00 måneders. FRIE FOREX INSIDER PIPS REPORTS. US Regjeringen påkrevd ansvarsfraskrivelse - Trading utenlandsk valuta på margin har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risiko appetitt Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Recent Posts. Vennligst skriv inn din e-postadresse Du vil motta et nytt passord via e-post.

No comments:

Post a Comment